Арджуна сказав:
12:1. Одні в поклоніннях завжди шукають єднання та бхакти з Тобою, а інші до Нетлінного і Непроявленого в поклонінні приходять. Которі з них кращі у йозі?
Шрі Бхагаван сказав:
12:2. Хто поклоняючись зосередив свій розум на Мене, наділений вірою і завжди в єднанні зі Мною, того Я вважаю досконалим у йозі.
12:3. А ті, хто поклоняються Нетлінному, Невимовному, Непроявленому, Всепроникному, Немислимому, Незмінному, Нерухомому, Вічному,
12:4. хто почуття контролюють, однаково врівноважені скрізь, віддані благу істот всіх живих, також Мене досягають.
12:5. Однак труднощів більше у тих, котрі Непроявлене як ціль вибирають. Шлях Непроявленого, для того хто в тілі, важкий і суворий.
12:6. Але хто від всіх дій зрікся для Мене – заради Найвищого Мого, вони поклоняються та медитують на Мене непохитно у йозі.
12:7. Я для них рятівник від смерті та океану самсари. І невдовзі в Мені, о Партхо, розчиняться їхні думки.
12:8. Зосередь свій розум лише на Мене, буддхі на Мене направ, так, безсумнівно, будеш жити ти тільки в Мені, зараз й надалі.
12:9. Якщо чітту (свідомість) не можеш твердо тримати в самадхі на Мене, тоді, направляючи волю, регулярно вправляйся у йозі й так Мене досягай.
12:10. Якщо ж і до практик не здатен постійних, то дії свої Мені віддавай. Діючи так ради Мене, навіть досконалості сіддх ти досягнеш.
12:11. Але якщо й цього не можеш зробити, вдавшись до йоги Моєї, тоді, контролюючи я, у відреченні будь до плодів усіх дій.
12:12. Джнана за регулярну практику краща, медитація краща за джнану, а відречення від плодів усіх дій за медитацію краще, бо за відреченням цим мир та спокій приходить.
12:13. Незаздрісний, доброзичливий і співчутливий до всіх, від почуття власності вільний та вільний від его, однаковий в насолоді й стражданнях, терпеливий,
12:14. вдоволений завжди, хто є йогі, контролюючий себе, рішучий, чий розум та буддхі капітулював задля Мене, той Мій бхакта, він любий Мені.
12:15. Хто світ не турбує, і хто не стурбований світом, хто вільний від хвилювань насолод, обурення, страху й тривог, такий також любий Мені.
12:16. Безкорисливий, чистий, вправний, нейтральний, безтурботний, хто байдужий до всіх починань, той – Мій бхакта, він любий Мені.
12:17. Хто не радіє, і не приходить у відчай, не сумує і не прагне прибутку, до доброго й злого байдужий, той Мій бхакта, він любий Мені.
12:18. До друга і ворога рівний, однаковий у честі й безчесті, у холоді й спеці, у насолодах й стражданнях, вільний від спілкувань непотрібних,
12:19. байдужий до слави й ганьби, мовчазний і вдоволений всім, не зв'язаний домом, чий розум стійкий, той Мій бхакта, він люба для Мене людина.
12:20. Але ті, хто йдуть шляхом безсмертя (дхарма-амріта), що проголошений Мною, мають віру і вищою ціллю поставив Мене, той Мій бхакта, він любий Мені надзвичайно.
ОМ ТАТ САТ
Так в Шрімад Бхагавад Гіті, Упанішадах священних, науці про Бога та йоги писаннях, є дванадцята розмова Шрі Крішни й Арджуни, котра має назву:
Бхакта Йога